شباب وبنات الجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب وبنات الجيل

المدخلالرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
منع النسخ

يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟

hanen
Assistant Director
galaxy
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
galaxy
عضو جديد

انثى
  : يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ 15781610
المزاج : يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Pi-ca-12
المهنة : يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Counse10

يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Empty
مُساهمةموضوع: يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟   يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 08, 2009 2:52 pm

يالهووووووووووى بقيت عانس وانا عندى عشرين سنهيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Ranting_wيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Ranting_w

ايوه يا جماعه بقيت عانس وانا لسه عندى عشرين سنه شفتو المصيبهيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Cryيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Cry

حاجه غريبه اوى بجد لسه مخلصه الجامعه السنه دى ولسه حتى نتيجتى مظهرتش ومع ذلك بيعاملونى على انى عانسيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Ranting

يمكن عشان كل صحباتى مخطوبينيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Wackoوبحضرو لافراحهم فى الصيف والنص التانى مجوز ومخلف كومانيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ 34والبنات اللى لسه متخطبتش فى دفعتى يتعدو على الصوابعيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Mad

بس مش عشان اغلب البنات بتتخطب فى الجامعه وبتجوز وبتخلف كومان يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Shockيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Shockابقى انا معنسهيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Crayيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Cray

طبعا فى ناس هتقولى انتى مكبره الموضوع وتلاقيكى حساسه شويه و متغاظه عشان متخطبتيشيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Biggrin23بس لأه مش عشان كدهيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Ranting

هحكى شويه مواقف وامرى للهيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ 5430يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ 5430

زى بقيت خلق الله بروح افراح ومناسبات ودى طبعا تجمعات العرسانيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Smile

اول سؤال بسمعه من اى واحده ست فى فرح هوه انت اتخطبتى ولا لسه؟؟؟؟؟؟؟يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Rantingيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Ranting
طيب وانتى مال اهلك قصدى حضرتكيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ 11xingولو قولتلها لأه تقولى معلش يا حبيبتى متزعليش بكره يجيلك نصيبك زعلانه ليه بسيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Blink
هوه حد قال لسيادتك انى زعلانه ولا بشعد فى شعرى ليل ونهار عشان متخطبتشيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Agيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Ag

ده غير بقى لو واحده قريبتك او صاحبتك اتخطبت او اجوزتك اسمعو طريقتها فى كلمه عقبالكيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Shisha

لما تيجى تقول عقبالك توطى صوتها وتبصلى بحنيه وتقولى عقبالك يا حبيبتى انا هخلى عريسى يشوفلك حد من صحابهيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Ranting

ولو روحت فرح او مناسبه حد مش قريب منى اوى طبعا عشان مجامله علطول يبقى انا جايه اشوفلى عريس يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Lacيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Lac

ودلوقتى واحده صاحبتى كانت بتشوف عروسه لاخوها بس اول شرط ليه انها تكون لسه فى الجامعه ومتخرجتشيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Ag
ليه بقى عشان البنات المتخرجه من وجهه نظره متعقده ليه معرفشيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Blinkيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Blink وهوه عايز واحده تكون كتكوته وعايشه حياتهايالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ 5430

والله بقيت خايفه اخرج او اروح فى حته عشان محدش يسألنى انتى مخطوبه ؟؟؟؟ طيب مش ناويه ؟؟؟؟انتى مش عايزه تجوزى ليه ؟؟؟كل صحابك اجوزو واللى خلفو والباقى مخطوبينيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Wackoيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Wackoيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Wacko

اسئله غبيهيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Rantingيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Ranting

حاجه تحرق الدم يعنى لازم اوافق على اى حد من العرسان الغريبه اللى بتجيلى عشان اريحهم يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ 5414والا يبقى مفيش حد بيتقدملى ومش لاقيهيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Vinsent

زومان كانو بيقولو البنت بتعنس فى التلاتينات وده باردو كان غلطيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Confused بس دلوقتى البانت بقت بتعنس فى العشريناتيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Madيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Mad

امتى هنسيب البنات فى حالها ونبطل نبطل نبص للبنات اللى مش مجوزه على انها عانسيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Ranting_w

احنا شعب غريب حتى اللى فى العشرين بقت عانسيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Agيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Ag

يمكن اكون مستنيه حد مثلايالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Blehيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Bleh

عايزه ارائكم فى الموضوع ده بناااااااااااااااتيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Clap_1وشباااااااابيالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ 5417
Assistant Director
مساعد المدير
مساعد المدير
Assistant Director

انثى
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : رومانسي جدا جدا
المزاج : يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Pi-ca-20
المهنة : يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Studen10

مُساهمةموضوع: رد: يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟   يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 08, 2009 3:08 pm

ههههههههههههههههه عجبني اوي العنوان
والله عندك حق دي حاجه تخنق سيبك يا يابنتي من الناس الغريبة دى طنش تعش تنتعش
وبعدين ما اهى اكييد حتكون ناجحه ف جانب تانى واولهم الدراسه والشغل

وبعدين يعنى اللى اتجوزوا بدرى عملوا ايه ما هم متهببين اهو ومقروفين ف حياتهم

ومش معنى ان اصحابنا بيتخطبوا وكدة يعنى هما امله دة انا بشفق عليهم والله

لسه البت صغيره وتقولى حتخطب الالالا لو حب دة موضوع تانى كبري دماغك وعيشي حياتك وعلي راي اللي قال اللي اتجوز قبلي ولا شاروني وبعدي ولا سالوني

انتى بجد طريقتك ف الطرح عجبتنى جدا وشدتنى اقراه كله

تسلم ايدك ياسكره ومنتظرين جديدك
hanen
مراقب عام
مراقب عام
hanen

انثى
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : رومانسيه جدا
المزاج : يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Pi-ca-18
المهنة : يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Collec10

مُساهمةموضوع: رد: يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟   يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 08, 2009 7:06 pm

بجد الناس بقت غريبه جدااااااااا
بيتدخلوا فى اللى ليهم فى واللى ملهمش فى

admin
الادارة العامة
الادارة العامة
admin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟   يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 09, 2009 12:07 am

بشكرك جدا جالاكسي علي طرحك للموضوع المهم ده
الموضوع ده انتشر فعلا في المجتمع اللي احنا عايشين فيه
دايما الناس بتحب تتكلم وتقول عانس مفيش حد مؤمن بأن ده كله اسمه قسمة ونصيب وان ربنا م اردش ان نصيبها يكون في الوقت ده
لكن ازاي لازم لوك لوك لوك لوك
وبعدين 20 سنة ده صغير اوي علي الكلمة دي خلو ايه لل 60 و70
ربنا يعافينا من كتر الكلام والرغي اللي في الفاضي يابنتي والله
تسلمي علي موضوعك ياقمر وطرحك ليه بطريقة مميزة

http://shababy.ahlamontada.net
سمكة في بحر
عضو مشارك

انثى
العمل/الترفيه : علي باب الله
المزاج : ماشية الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟   يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 1:52 am

يابنتى والله ولا تحطى فى دماغك
انا بسمع نفس الكلام دا برضو
بس انا بقيت بكبر دماغى
طبعا طريقه كلام الناس حتى انتى لو مش زعلانه ان نصيبك لسه مش جالك طريقه كلامهم نفسها تزعلك وتحسسك ان انتى ناقصه حاجه
دا نصيب ورزق من عند ربنا
ربنا يهديهم ويرزق كل بنت بالوزج الصالح ان شاء الله
وانتى كبرى دماغك تسلم ايدك ياجميل
طرح مميز
الشبح
شبح المنتدي
شبح المنتدي
الشبح

ذكر
العمل/الترفيه : كرة القدم والشطرنج
المزاج : متنوع
المزاج : يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Pi-ca-48
المهنة : يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Accoun10

مُساهمةموضوع: رد: يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟   يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 30, 2009 10:02 am

ههههههههههههههههههههههه
طرحك حلو للموضوع وكمان موضوع فى الجون

هههههههههههههههههه
وردك جميل يا سمكه هههههههههههه وعجبتنى اوى كلمه رزق دى
كأنك بتصطادى هههههههههههههههه
المهم خلينا فى الموضوع

فعلا انا بشوف فى الافراح بنات بتبقى رايحه تدور على عريس
بمعنى اصح لابسه اللى على الحبل واحلى مكياج وكده يعنى
وعلى فكرة انا مش شايف ان كده وحش ولا حاجة لا سمح الله
ده كويس والله
لان البنت لازم تكون مفتحة وحركة ومصحصحه لمستقبلها وشايفة ان العمر بيجرى بيها
ودى وجهة نظر ولازم نحترمها

وفى بنات تانيه مش فى دماغها الجواز دلوقتى او بمعنى اصح شايفة ان اللى بيتقدمو ليها مش المناسبين ليها
ودى برده وجهة نظر

ديما الام بتبقى شايفة ان بنتها كبرت وبتبص ديما للى فى سنها انهم اتجوزو او اتخطبو وان بنتها لسه جنبها
والاب نفس الكلام بيبقى شايف انها عبئ عليه وانه لازم يسترها قبل ما العمر يجرى بيه
ودى اصلها عادات وتقاليد قديمه

بس انا من وجهة نظرى شايف انها صح ميه فى الميه
لان البنت مسيرها بيت جوزها وهو بقى اللى يقرر تشتغل ولا لا

والله يا جماعة انا نفسى مش بروح افراح لانى بشوف حاجات غريبه دا انا بحس انى بتخطب بالعافيه هههههههههههه
بس والله بجد

اول مرة فى حياتى ابقى مش عارف ارد على موضوع زى اللى انتى بتقوليه
اتمنى اشوف بقيت الاراء
kito_love
عضو جديد
kito_love

ذكر
المزاج : يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Pi-ca-10
المهنة : يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Unknow10

مُساهمةموضوع: رد: يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟   يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟ Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 26, 2009 1:36 am

موضووووووووووع جااااااامد جداااااااااااااااا
نيس تووووووووووووووبيك
وفعلا دى مشكله واقعيه جداااااا

تسلم ايدك

يالهووووووي بقيت عانس وانا لسه عندي عشرين سنه؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-